Junior ICT Engineer

 

Waar wij in geloven bij VCS

Vaart in ICT oplossingen. Automatisering is je richten op service. Betrokkenheid en kwaliteit doorgevoerd in onze bedrijfsvoering. Wij geloven in de persoonlijke danwel sociale benadering naar onze klanten, maar ook naar ons personeel. VCS voelt als thuiskomen.  Begeleiding, training, zelfstandigheid en flexibiliteit zijn voor ons belangrijke waarden! Kan jij je hierin vinden? Lees snel verder!

 

Welke rol speel jij hierin?

Jij bent die leergierige, enthousiaste ICT-engineer in wording. Nog niet het schaap met de vijf poten, dat maken wij van je.

Heb jij een ICT aanverwante opleiding en net klaar met school? Geen gerichte diploma’s maar wel echt een ICT kenner? Klaar voor je volgende stap en heb je werkervaring op een ServiceDesk of bekend met een soortgelijke ICT omgeving? Dan zijn wij op zoek naar jou!

 

Okay, klinkt goed!? Maar wat ga jij dan doen?

Het belangrijkste is dat je klantgericht bent en pro-actief voor oplossingen kan zorgen voor onze klanten. Je bent onderdeel van de servicedesk en het projectbureau. Dit doe je door zowel proactief beheerstaken uit te voeren als reactief stroringen op te lossen. Dit doe je samen met een team van ervaren ICT enigneers waar je een hoop van kan leren.

 

En verder?

  • Telefonisch en onsite support verlenen aan gebruikers voor alle ICT gerelateerde incidenten
  • Aannemen van incidenten en deze registreren in TOPdesk
  • Oplossen van problemen zoals printerstoring, opstartproblemen, netwerkproblemen, inlogproblemen en hard- en softwarestoringen.
  • Stellen van prioriteiten d.m.v. de gemaakte SLA’s
  • CMDB bijwerken
  • Bijdrage leveren bij diverse projecten zoals het meedenken over processen op een ServiceDesk, opstellen van een handleiding
  • Af en toe eens een kop koffie halen voor je collega’s, tafelvoetbal spelen en open staan om te leren

Waar we een klein beetje op letten?

Om te kunnen accelereren in de functie is een beetje kennis wel vereist! Wij denken dan aan:

  • MBO+ Of HBO werk en denkniveau en bereid om uiteindelijk door te groeien met de juiste door ons betaalde trainingen 
  • Kennis van systeembeheer en kennis van TOPdesk is een pré
  • Nederlands en Engels in woord en geschrift
  • Een creatieve en oplossingsgerichte geest en gek van computertechnieken

Gaan we er voor?
Benieuwd naar wat wij je te bieden hebben? Neem dan zo snel mogelijk contact op voor al je vragen met Johan Vogel,  johan.vogel@vcs.nl, 085-4872811